Mε την έναρξη της σχολικής χρονιάς ,2015-16 κατόπιν εισήγησης της προϊσταμένης, Προγοπούλου Μαρίας και με τη σύμφωνη γνώμη , της εκπαιδευτικού Αδάμου Ελένης, κατά τη διάρκεια της 1ης συνεδρίασης με τους γονείς, ανακοινώσαμε την επιθυμία μας ,να ασχοληθούμε με την διαμόρφωση του αύλειου χώρου.
Συγκεκριμένα να δημιουργήσουμε περιοχές(γωνιές),δημιουργικής απασχόλησης , να οριοθετήσουμε την αυλή και να υλοποιήσουμε κοινή δράση με μαθητές άλλων σχολείων
Η ΑΥΛΗ ΜΑΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΝΑΠΛΑΣΗ
.
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΜΕ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΤΗΣ ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ ΤΟΥ ΑΥΛΕΙΟΥ ΧΩΡΟΥ.ΜΕ ΚΕΦΙ ΟΡΕΞΗ &ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ.ΦΕΡΑΜΕ :ΧΩΜΑ ΞΥΛΙΝΟ ΦΡΑΧΤΗ ΠΑΛΕΤΕΣ ΛΑΣΤΙΧΑ ΞΥΛΙΝΑ ΤΡΑΠΕΖΑΚΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΙΝΕΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ…ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΕ Η ΔΟΥΛΕΙΑ…
ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΚΕΣ ΕΠΙΔΑΠΕΔΙΟ ΦΙΔΑΚΙ & ΤΡΕΝΟ ΜΕ ΖΩΑ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΑΛΛΑ…ΤΑ ΒΑΓΟΝΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ
ΠΙΝΑΚΕΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ.
ΣΤΟΧΕΥΣΑΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΑΜΕ ΥΛΟΠΟΙΗΣΑΜΕ
Δημιουργικό Παιχνίδι Σε Ανομοιογενείς Ομάδες Κατά Περιοχή
- Το τραίνο πίνακας
- Τραπεζάκια δραστηριοτήτων
- Αμμοδόχος
- πικ-νικ
- Λαχανόκηπος-Ανθόκηπος,φροντίδα-πότισμα
- φιδάκι – ποδόσφαιρο -παιχνίδι
- Φυτέψαμε λουλούδια – λαχανικά & δέντρα
- ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΡΑΣΗ