ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2ος Θεματικός κύκλος : ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Τίτλος: “Φύλαξε το μην το πετάς, ανακύκλωσε με μας!”

Πρώτο εργαστήριο: Ανίχνευση πρότερων γνώσεων

Ανιχνεύτηκαν οι πρότερες γνώσεις των παιδιών σχετικά με το θέμα και καταγράφηκαν. Με τη βοήθεια υποστηρικτικού υλικού αλλά και σχετικ΄΄ων με το θέμα βίντεο, μιλήσαμε για τις βασικές έννοιες της ανακύκλωσης.

 

Δεύτερο εργαστήριο:”Kαι τι κάνουμε με τα σκουπίδια;”

Αξιοποιούνε τα παιδιά ρολά από χαρτί, καπάκια, χαρτί ,καλαμάκια , πλαστικά ποτήρια και άλλα ανακυκ΄λώσιμα υλικά και φτιάχνουν με τους γονείς τους πολύ όμορφες κατασκευές….

 

 

 

 

 

Tρίτο εργαστήριο: Aς δούμε τι συμβαίνει γύρω μας

Με αφορμή εκπαιδευτικά βίντεο με ήρωες τον Πέρι το Περιβάλλον, την Άννα την Ανακύκλωση και τον Peri Poll(ution), εμπνευστήκαμε και αποτυπώσαμε στο χαρτί όσα συμβαίνουν γύρω μας και πώς είναι η Γη μας με την κακή διαχείριση των σκουπιδιών.

Ζωγραφίσαμε τον Peri Poll και την πόλη του ,που είναι γεμάτη με σκουπίδια…

Ζωγραφίσαμε το όνειρο του  Peri Poll και την πολύχρωμη πόλη του χωρίς σκουπίδια…

Τέταρτο εργαστήριο: Διαχείριση απορριμμάτων για το δεκατιανό μας

Χωρισμός σε επιμέρους κατηγορίες ανακύκλωσης

Συμπλήρωση σχετικού φύλλου εργασίας

Πέμπτο εργαστήριο: Διαχείριση απορριμμάτων στο σχολείο μας και στο σπίτι μας!

Πως θα μπορούσαμε να μειώσουμε τα απορρίμματα;

Τα παιδιά προτείνουν λύσεις για τη διαχείριση των απορριμμάτων….

Οι ιδέες των παιδιών:

–        Χρησιμοποιούμε παγούρι για να πιούμε νερό στο σχολείο και όχι πλαστικό μπουκάλι μιας χρήσης και στο σπίτι χρησιμοποιούμε γυάλινο ποτήρι ή πλαστικό επαναχρησιμοποιούμενο

–        Βάζουμε το κολατσιό μας για το σχολείο σε πλαστικό τάπερ αντί για αλουμινόχαρτο ή πλαστικό σακουλάκι.

–         Μπορούμε στο νηπιαγωγείο και στο σπίτι μας να κάνουμε ανακύκλωση συσκευασιών, μπαταριών

–        Χαρίζουμε τα παιχνίδια μας που δεν τα θέλουμε πια, σε άλλα παιδιά ή στο νηπιαγωγείο

–        Δεν ξοδεύουμε πολλά χαρτιά για να ζωγραφίζουμε και χρησιμοποιούμε τα μικρότερα κομμάτια για άλλες κατασκευ

–        Πρέπει να τρώμε όλο το φαγητό μας, ή να το αφήνουμε για άλλη φορά. Να μην πετάμε φαγητά!!

–        Δεν πετάμε τα ρούχα μας όταν δεν τα χρειαζόμαστε πια, αλλά να τα χαρίζουμε στα μικρότερα αδέρφια μας ή σε άλλα παιδάκια

–        Να διορθώνουμε τα παπούτσια μας ή να τα χαρίζουμε σε άλλους και όχι να τα πετάμε

 

Έκτο εργαστήριο: Aς δούμε τι συμβαίνει στη γειτονιά μας

Μετά από έρευνα πεδίου, παρατηρήσαμε και καταγράψαμε  ότι στη γειτονιά μας υπάρχουν  μόνο πράσινοι και καφέ κάδοι Συντάξαμε και γράψαμε επιστολή για  τον δήμαρχο για να εκφράσουμε το αίτημά μας για κόκκινους, κίτρινους και μπλε κάδους στη γειτονιά του νηπιαγωγείου μας.

Έβδομο εργαστήριο: Aνακεφαλαίωση – Αναστοχασμός

Να χρησιμοποιούν πρότερες γνώσεις για τη λήψη γρήγορων αποφάσεων.

Σκυταλοδρομία ανακύκλωσης: Γρήγορα τη σωστή απόφαση για να μην χάσει η ομάδα!

– Τα παιδιά απαντούν σε ερωτήσεις και τους δίνεται αναμνηστικό “Βραβείο Ανακυκλωτή’’

Τις κατασκευές των παιδιών τις εκθέσαμε έξω από το σχολείο μας την ημέρα της εορτής για την επέτειο της  25ης Μαρτίου. Έτσι όλοι οι γονείς είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν τις κατασκευές με ανακυκλώσιμα υλικά όλων των παιδιών.

 

“ΣΠΑΩ ΤΗ ΣΙΩΠΗ, ΣΠΑΖΟΝΤΑΣ ΜΠΑΛΟΝΙΑ”

6 Μαρτίου – Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Σχολικού Εκφοβισμού

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού εκπαιδευτικοί και μαθητές από τα  Νηπιαγωγεία της Αλεξάνδρειας συγκεντρωθήκαμε  μπροστά στο Πνευματικό Κέντρο Αλεξάνδρειας για να ενώσουμε τις φωνές μας και να φωνάξουμε όλοι μαζί συνθήματα.

Τίτλος δράσης: “ΣΠΑΩ ΤΗ ΣΙΩΠΗ, ΣΠΑΖΟΝΤΑΣ ΜΠΑΛΟΝΙΑ”

Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να αγγίξουν ένα πολύ ευαίσθητο θέμα, να δημιουργήσουν αφίσες, να διανέμουν ενημερωτικό υλικό στους περαστικούς  και να φωνάξουν συνθήματα.

Το σύνθημά μας…

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΠΑΜΕ ΤΗ ΣΙΩΠΗ

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΦΙΛΟΙ ΚΑΛΟΙ

Η δράση πραγματοποιήθηκε σε όλη τη χώρα ταυτόχρονα( πρ΄΄οταση-πρωτοβουλία από το Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, με τους μαθητές να σπάνε μπαλόνια στέλνοντας μήνυμα ότι πρέπει να σπάμε τη σιωπή κάθε φορά , που κάτι μας ενοχλεί.

Και φυσικά τα παιδιά κατενθουσιάστηκαν με τη δράση!!!

 

 

 

 

 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ( Σχολικό έτος 2024-2025)

Οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο θα πραγματοποιηθούν ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ, από 1 έως
20 ΜΑΡΤΙΟΥ 2024.
  • Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση της Διευθύντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
  • Εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25, μαθητές γεννημένοι  το 2020.   

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ:

  1. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
    Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:
                                        Είσοδος στη σελίδα της  εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
    Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
    Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του. Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:
    α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
    β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
    γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
    δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,
    ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και
    στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ, ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΤΟΥ ΕΤΕΡΟΥ ΓΟΝΕΑ ΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ.

ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΤΕΙ:

  • Αίτηση εγγραφής  ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ το Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα (13:00 -16:00) ή το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου (13:00 – 17:30) ή/και το Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής.(το παραλαμβάνετε από το σχολείο)
  • Ατομικό Δελτίο Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.), συμπληρωμένο από τον γιατρό του παιδιού(το παραλαμβάνετε από το σχολείο και στη συνέχεια το συμπ΄ληρώνει ο παιδίατρός σας)
  • Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου,  από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α ́ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α ́ 25).
  • Υπεύθυνη δήλωση συναίνεσης του ετέρου γονέα( το παραλαμ΄βάνετε από το σχολείο)
  • Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας εάν φοιτά σε αυτή άλλο τέκνο
  • Πιστοποιητικό γέννησης του/της μαθητή/τριας, επίσημα μεταφρασμένο (μόνο για τους αλλοδαπούς μαθητές).
  • Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο. Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/νη του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρεί την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζει ο γονέας/κηδεμόνας.

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ

α. Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα δύνανται να εγγράφονται οι μαθητές χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.

β. Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

Τα Προνήπια που κατά το Σχολ. Έτος 2024-2025 θα φοιτήσουν ως νήπια εγγράφονται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109). Ενημερώστε τη Σχ. Μονάδα σε περίπτωση επιθυμίας εγγραφής ή διαγραφής από το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.

Για απορίες και προβλήματα που έχουν να κάνουν με την χρήση του συστήματος και το θεσμικό πλαίσιο των εγγραφών, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν
χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη
παρουσία στο Νηπιαγωγείο κατόπιν επικοινωνίας με το σχολείο.

Για απορίες και προβλήματα που έχουν να κάνουν με την χρήση του συστήματος και το
θεσμικό πλαίσιο των εγγραφών, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας:
Στοιχεία επικοινωνίας:
mail@4nip-alexandr.ima.sch.gr
Tηλέφωνο: 2333026008
Για την ολοκλήρωση της εγγραφής η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου θα δέχεται από 1
έως 20 Μαρτίου 2024 και κατά τις ώρες 12:00 μ.μ. – 14:00 μ.μ. τους γονείς για την
προσκόμιση των δικαιολογητικών.
Επισημαίνουμε ότι πριν την προσέλευση στη σχολική μονάδα θα πρέπει να έχει
προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία.

Ώρες επικοινωνίας για πληροφορίες και ραντεβού: 1 – 20 Μαρτίου, 12:00μ.μ. –
14:00μ.μ.

Τα βιβλία σε Ρόδες έφτασαν στο σχολείο μας

Τα ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ είναι ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα που φέρνει μικρές, κινητές, θεματικές και δανειστικές βιβλιοθήκες μέσα στις τάξεις των δημόσιων δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων.

Σκοπός των ΒΙΒΛΙΩΝ ΣΕ ΡΟΔΕΣ είναι  να ενθαρρύνουν τα παιδιά να ξεφυλλίσουν, να ακούσουν ή να διαβάσουν τα βιβλία, να αναγνωρίσουν τις σκέψεις και τα συναισθήματα που τους προκαλούν και να τα μοιραστούν.

Τα ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ εισάγουν τους μαθητές στον κόσμο της λογοτεχνίας και της έρευνας, τους προσφέρουν την επιλογή να δανειστούν τα βιβλία στο σπίτι και να μοιραστούν την απόλαυση του διαβάσματος με την οικογένειά τους.

Τα ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ έφτασαν μέσα σε μια βαλίτσα με ρόδες  και στο δικό μας σχολείο!!!

Το θέμα των βιβλίων είναι η Μυθολογία….

Θα υπάρχει η δυνατότητα για δανεισμό των βιβλίων ,για υλοποίηση δραστηριοτήτων ανάγνωσης., εικαστικό και θεατρικό εργαστήρι , και εκθέσεις.

 

 

 

 

 

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα MISSION X: TRAIN LIKE AN ASTRONAUT

Αποστολή X: εκπαιδεύσου σαν αστροναύτης είναι ένα δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα για μαθητές όπου χρησιμοποιεί τον ενθουσιασμό της εξερεύνησης του διαστήματος για να εμπνεύσει τους μαθητές να μάθουν για την επιστήμη, τη διατροφή, την άσκηση και το διάστημα. Οι μαθητές θα μάθουν τα βασικά στοιχεία για τη διατήρηση της φυσικής κατάστασης και της υγείας τους στο διάστημα και στη Γη. Οι  ομάδες μαθητών ολοκληρώνουν τις δραστηριότητες της Αποστολής Χ και τις υποβάλλουν για να κερδίσουν βαθμούς. Τα βήματα που κερδίζουν όλες οι συμμετέχουσες ομάδες βοηθούν τις μασκότ της Αποστολής Χ, τη Luna και τον Leo, να διανύσουν 384 400 χιλιόμετρα – την απόσταση από τη Γη στη Σελήνη.

Οι αστροναύτες πρέπει να έχουν πολλές δεξιότητες, βαθιές γνώσεις και να βρίσκονται σε άριστη φυσική κατάσταση.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

1. ASTRO ART

Σχεδιάσαμε, ζωγραφίσαμε και χρωματίσαμε φορώντας διαστημικά γάντια ( όπως οι αστροναύτες φοράνε ογκώδη γάντια για να προστατεύονται από το διαστημικό περιβάλλον)

Δεξιότητες: Επιδεξιότητα, Συντονισμός, Δημιουργικότητα

 

 

2.ΓΙΟΓΚΑ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ

Βοηθήσαμε τα παιδιά να είναι ευτυχισμένα, υγιή και δυνατά κάνοντας γιόγκα και να είναι σε άριστη φυσική κατάσταση όπως οι αστροναύτες.

Δεξιότητες: Ισορροπία, Ευελιξία, Δύναμη, νοοτροπία ανάπτυξης, μεγάλα όνειρα

 

 

3.ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ!

Η αποστολή μας είναι να εκτελέσουμε το “μπουσούλισμα της αρκούδας ” και το “περπάτημα του κάβουρα” για να αυξήσουμε τη μυϊκή δύναμη και να βελτιώσουμε το συντονισμό του άνω και του κάτω μέρους του σώματος

Δεξιότητες: Δύναμη, συντονισμός, κινητικότητα, επιδεξιότητα, ευελιξία

Και οι υπόλοιπες κατασκευές μας για το Διάστημα και  του ς αστροναύτες…

 

 

 

Η συμμετοχή μας στο πρόγραμμα έγινε σε συνεργασία με τα σχολεία του Δικτύου με τα οποία συνεργαζόμαστε τα

τελευταία χρόνια και στα πλαίσια της υλοποίησης του σχεδίου δράσης της σχολικής μονάδας για το συγκεκριμένο σχολικό έτος.  Μπορείτε να δείτε δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν ΕΔΩ