«STE(Α)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική»
Θεματική: Δημιουργώ και Καινοτομώ-Δημιουργική Σκέψη και Καινοτομία
Υποθεματική: STEM/STEAM – Ρομποτική
Το Εργαστήριο Δεξιοτήτων με τίτλο «STEM και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική», έχει σκοπό να έρθουν σε επαφή οι μαθητές/-ήτριες του Νηπιαγωγείου με θέματα που αφορούν την επιστήμη, τα μαθηματικά, τη μηχανική και την τεχνολογία. Στόχοι του εν λόγω προγράμματος είναι τα παιδιά, να κατανοήσουν τα χαρακτηριστικά της μάθησης μέσα από τον προβληματισμό, να σχεδιάσουν και να αναπτύξουν ένα πρόγραμμα, να εξασκηθούν στον αλγοριθμικό τρόπο σκέψης, να αναπτύξουν δεξιότητες προσανατολισμού και μέτρησης αποστάσεων και να αναζητήσουν λύσεις σε καθημερινά προβλήματα, όπως ο κύκλος του νερού και η υδροδυναμική.
Ένα μικρό δείγμα από όσα είδαμε, ακούσαμε ,μάθαμε και δημιουργήσαμε…
Ζωφραφίσαμε τον κύκλο του νερού στον Η/Υ…
……αλλά και με μαρκαδόρους!
Ατομική κατασκευή του κύκλου του νερού
Το αποτέλεσμα της ομαδικής δουλειάς..
Το ομαδικό κολαζ μας έγινε και puzzle!
Ζωγραφίσαμε , με την μορφή εικονόλεξου, το ποίημα “Aπό πού είσαι ποταμάκι;
Επιπλέει- Βυθίζεται (steam) Με αφορμή το μύθο του Αισώπου “Το διψασμένο κο΄ράκι”
Aφού πειραματιστήκαμε , καταγράψαμε τα συμπεράσματά μας
Διαδικτυακά παιχνίδια με τον” κύκλο του νερού”
Η beebot, ταξίδεψε στον κύκλο του νερού
\